OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vitejte v internetovém obchodě

DEVONSHOP

 

 

Provozovatel: Adéla Veverková

Adresa: Zvoleněves 63, 273 25

Telefon: 607976211

E-mail: devonshop@centrum.cz

IČ: 01753011

 nejsme plátci DPH

 

 

1. Závaznost objednávek

Všechny učiněné objednávky jsou závazné. Stornovat objednávku je možné do 1 hodiny od učinění objednávky, a to prostřednictvím e-mailu devonshop@centrum.cz - na pozdější storna objednávek nebude brán zřetel z důvodu již vzniklých nákladů na zpracování objednávky. Kupující učiněním objednávky souhlasí s obchodními podmínkami našeho e-shopu.

Při zvolení platby předem na účet musí být platba provedena maximálně do 5 dnů od provedení objednávky.

 

2. Dodací lhůta

Dodací lhůta je u většiny zboží 2 - 10 dnů. Zboží, které je skladem, odesíláme v co nejkratší době. U zboží, které nemáme ihned skladem, ale objednáváme jej až po obdržení Vašich objednávek, se dodací doba může prodloužit až na cca10dnů.  

 

3. Zasílání zboží

Zboží zasíláme pouze Českou Poštou.

 

4. Poštovné

Platba předem na účet

Česká Pošta 95,00 Kč  
Kurýrní služby
Zásilku předáme společnosti PPL nebo DPD, variantu volíme za Vás dle aktuálních možností
109,00 Kč  
Nejlevnější doručení na adresu
Zásilku předáme aktuálně nejlevnějšímu dopravci, zvolíme mezi Českou poštou a kurýrem. Volbu necháváte na nás.
85,00 Kč  
Zásilkovna
Z-Point - zásilku si vyzvednete na Vámi vybraném výdejním místě Zásilkovny
59,00 Kč  
Osobní převzetí ZDARMA  
Slovensko 180,00 Kč  

 Dobírka

Dobírka
Zákazník provádí platbu v hotovosti při převzetí zboží. BERTE, PROSÍME, NA VĚDOMÍ, ŽE PŘI NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY BUDEME POŽADOVAT ÚHRADU POŠTOVNÉHO.
50,00 Kč
Dobírka Slovensko
Jedná se o variantu zasílání na dobírku na Slovensko. Zákazník provádí platbu v hotovosti při převzetí zboží. BERTE, PROSÍME, NA VĚDOMÍ, ŽE PŘI NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY BUDEME POŽADOVAT ÚHRADU POŠTOVNÉHO.
80,00 Kč

 

Při objednávce nad 1.999Kč je poštovné zdarma.

 

5. Způsob platby

 

Platba Česká republika

 Platba se provádí převodem na číslo účtu 1675183014/3030 (AirBank)

 IBAN: CZ43 3030 0000 0016 7518 3014

 BIC/SWIFT: AIRACZPP.

Zásilky se zasílají až po připsaní platby na účet. V případě, že by došlo z Vaší strany k zaplacení objednávky a jednalo by se o poslední kus, který by ve stejnou dobu objednal a uhradil zákazník před Vámi, Vás o této skutečnosti budeme informovat emailem a neprodleně vrátíme celkovou zaslanou částku na Váš účet.

 

Platba Slovensko

 Platba se provádí převodem na číslo účtu 2901133600/2010 (Fio Banka)

BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

IBAN: CZ7620100000002901133600

Zásilky se zasílají až po připsaní platby na účet. V případě, že by došlo z Vaší strany k zaplacení objednávky a jednalo by se o poslední kus, který by ve stejnou dobu objednal a uhradil zákazník před Vámi, Vás o této skutečnosti budeme informovat emailem a neprodleně vrátíme celkovou zaslanou částku na Váš účet.

 

V případě obou variant, platby na účet i platby dobírkou, dochází k evidování platby přes bankovní účet, nejsme proto dle zákona povinování evidovat platby pomocí EET.

 

6. Vrácení zboží

Dle Občanského zákoníku 89/2012 Sb. má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

 

7. Odstoupení od smlouvy versus Nevyzvednutí zboží zaslaného na dobírku

Dle zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění, upravuje odstoupení od smlouvy ustanovením § 1829 a následující. Dle této právní úpravy má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o kupní smlouvu , ode dne převzetí zboží. Samotným nepřevzetím objednaného zboží kupujícím neznamená, že tímto došlo k automatickému odstoupení od kupní smlouvy. O odstoupení od smlouvy musí být prodávající (eshop ) prokazatelným způsobem informován, například formou e-mailu, atd.

V opačném případě , tedy při nevyzvednutí zaslaného zboží na dobríku, je toto jednání kupujícího považováno za porušení smlouvy s případným soukroměprávním nárokem na náhradu škody. V případě nevyzvednutí zaslaného zboží na dobírku bude požadováno uhrazení všech nákladů spojených s odesláním zásilky včetně obalového materiálu na náš účet. Pokud kupující vzniklé náklady neuhradí do 10ti kalendářních dní, bude pohledávka postoupena inkasní agentuře a poté bude nutno uhradit i veškeré náklady spojené s vymáháním pohledávky.

 

 

8. Reklamační řád

Reklamační řád dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení. 1. Zákazník je povinen na místě při přebírání zboží zkontrolovat, zda není porušen obal a zboží poškozeno či odcizeno. V případě, že ano, musí na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň však musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému. 2. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve prostřednictvím e-mailu nebo telefonu prodávajícímu sdělit, že tak učiní. Poté musí zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodávajícího. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace, doklady o zaplacení (účtenku či fakturu) a záruční list (v případě, že byl u zboží přiložen). 3. Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů, pokud se prodávající nedohodne s kupujícím jinak. 4. Při uznání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení peněz za zboží bez poštovného. 5. Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1.7.2006 a platí na území celé ČR. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

 

 

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
Česká Pošta
95,00 Kč ZDARMA
Kurýrní služby
Zásilku předáme společnosti PPL nebo DPD, variantu volíme za Vás dle aktuálních možností
109,00 Kč ZDARMA
Nejlevnější doručení na adresu
Zásilku předáme aktuálně nejlevnějšímu dopravci, zvolíme mezi Českou poštou a kurýrem. Volbu necháváte na nás.
85,00 Kč ZDARMA
Zásilkovna
Z-Point - zásilku si vyzvednete na Vámi vybraném výdejním místě Zásilkovny
59,00 Kč ZDARMA
Osobní převzetí
ZDARMA ZDARMA
Slovensko
180,00 Kč ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
Převod na účet ČR
Platbu provádějte na číslo účtu AirBank 1675183014/3030, IBAN: CZ43 3030 0000 0016 7518 3014, BIC/SWIFT: AIRACZPP. Variabilní symbol uvádějte číslo objednávky.
BEZ POPLATKU
Převod na účet ze SR
Platbu provádějte v Eurech na číslo účtu Fiobanky 2901133600/2010, IBAN: CZ7620100000002901133600, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX. Variabilní symbol uváděje číslo objednávky.
BEZ POPLATKU
Dobírka
Zákazník provádí platbu v hotovosti při převzetí zboží. BERTE, PROSÍME, NA VĚDOMÍ, ŽE PŘI NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY BUDEME POŽADOVAT ÚHRADU POŠTOVNÉHO.
50,00 Kč
Dobírka Slovensko
Jedná se o variantu zasílání na dobírku na Slovensko. Zákazník provádí platbu v hotovosti při převzetí zboží. BERTE, PROSÍME, NA VĚDOMÍ, ŽE PŘI NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY BUDEME POŽADOVAT ÚHRADU POŠTOVNÉHO.
80,00 Kč

OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF