Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá 15:30-20:00 So-Ne 9:00-18:00)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

       

     WELCOME sleva 8% 

Pro uplatnění slevy zaškrtněte políčko

           "Mám slevový kupón"

            ihned v prvním kroku 

               "Nákupní košík"

   a níže zadejte kód ve tvaru:

                   1.nakup

    a  klikněte na "Uplatnit"😊

 

 

 

 

Přijímáme platby on-line 

  1. Úvod
  2. Hodnocení zákazníků - Heuréka

Ověřený zákazník

Přidáno 05. 01. 2022
Pro:
Vše došlo v pořádku
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 23. 12. 2021
Nedoporučuji
Pro:
Žádná
Proti:
Kontakt jen v odpoledních hodinách. Po objednávce, když se nic nedělo 5 dní, tel. kontakt, poté doručení zboží po 10ti dnech.
10 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Vážená zákaznice, mrzí nás, že ke komplikacím a zdržením s dopravou došlo. Zvolila jste si však variantu dopravy a platby, u které uvádíme upozornění ještě před odesláním objednávky. Po vzájemné telefonické domluvě jsme Vám navrhli změnu dopravce a balíček jste v pořádku obdržela. Bohužel v předvánočním období, které je pro dopravce extrémně napjaté, může dojít ke zdžení z více důvodů. Doufáme, že povlečení nakonec pod stromečkem obdarovaného potěšilo. S přáním mnoho štěstí a zdraví Devonshop

Ověřený zákazník

Přidáno 19. 12. 2021
Vše jak má být, včasné doručení, balík v pořádku.
90 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 09. 12. 2021
Pro:
Dostupnost produktu
Rychlé odeslání
Dobrá komunikace
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 07. 12. 2021
obchod měl zboží v nabídce, (označeno skladem), po objednání následně napsali, že zůstalo v nabídce omylem a objednávku zrušili, nabídli jiné, které jsem nechtěl. Nerozumím tomu, proč nabízejí něco, co nemají. Již zaplacenou částku vrátili na účet.
Vyjádření našeho obchodu
Vážený zákazníku, velmi nás mrzí nastalá situace a vše bylo, jak jste uvedl v hodnocení. Bohužel nám skutečně zůstal poslední jeden kus v nabídce početním šotkem. O této skutečnosti jsme Vás informovali neprodleně a snažili se Vám nabídnout alespoň co nejbližší možné zboží Vámi požadovanému. Platbu jsme Vám převedli ihned zpět na účet. Samozřejmě chápeme, že to nenahradí fakt, že jste neobdžel, co jste žádal. S přáním krásného adventního času a ještě jednou s omluvou Devonshop

Ověřený zákazník

Přidáno 01. 12. 2021
Oceňuji velmi osobní přístup, ochotu a zájem o spokojenost zákazníka i při drobné objednávce.
Pro:
vstřícnost obchodu
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Milá zákaznice, my velmi děkujeme Vám za milé hodnocení. I drobný nákup je pro nás důležitý, snažíme se vždy vyjít vstříc a spokojený zákazník nás pak vždy potěší :-) S přáním krásného adventího času Devonshop

Ověřený zákazník

Přidáno 16. 11. 2021
Rychlost dodání
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 12. 11. 2021
Pro:
vše ok, malinké zpoždění, ale OK
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 09. 11. 2021
Pro:
jsem velice spokojená
100 %
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Milá zákaznice, velmi nás těší Vaše milé hodnocení. Jsme velmi rádi, že jste spokojená a my děkujeme Vám za nákup v našem obchůdku. S přáním krásného večera a pevného zdraví Devonshop

Ověřený zákazník

Přidáno 09. 11. 2021
Stále nic nebylo doručeno. Je to 7 dní od objednání a zaplacení, doposud zboží nebylo zasláno.
Proti:
Zboží po 7 dnech nebylo dodáno.
10 %
dodací lhůta
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Milá zákaznice, velmi se omlouváme za zpoždění s odesláním Vaší objednávky. U Vámi zvoleného zboží byla uvedená informace, že se jedná o zboží, které je na dodání z velkoobchodu a je u něho delší čekací lhůta než u zboží přímo skladem. Je pravda, že aktuálně se všichni nacházíme v období, kdy je vše složitější a vše trvá z různých důvodů o něco déle, než bývá obvyklé. Zpoždění odeslání objednávek nastává i u mnohem větších eshopu, než je ten náš. Vaše objednávka bude vyřízená v co nejkrátaší možném termínu. S přátelským pozdravem Devonshop

Ověřený zákazník

Přidáno 26. 10. 2021
Pro:
Komunikace
Rychlost vyřízení objednávky
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace

Ověřený zákazník

Přidáno 10. 10. 2021
Pro:
zboží pěkné,pláštěnka Ledové království úžasná,taktéž čepice a nákrčník atd.Rychlé dodání,příjemné jednání.Velká spokojenost.
možnost mít dvě objednávky, prodávajího na žádost sloučí do jedné,,což je super
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Milá zákaznice, jsme velmi rádi, že jste byla s nákupem spokojená a my velmi děkujeme za tak milé hodnocení :-) S přáním krásného dne Devonshop

Ověřený zákazník

Přidáno 27. 09. 2021
Vše proběhlo naprosto bez problému. Vřele doporučuji tento eshop.
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Milý zákazníku, jsme moc rádi, že vše proběhlo v pořádku a děkujeme za hodnocení. S přáním krásného dne Devonshop

Ověřený zákazník

Přidáno 01. 05. 2021
Skvělá komunikace, rychlost zaslání!
100 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Děkujeme za hezké hodnocení i nákup a přejeme krásné dny Devonsop

Ověřený zákazník

Přidáno 02. 04. 2021
Pro:
Vstřícné jednání
Dobrá cena objednaného zboží
Proti:
Sice jsem si na zboží musela týden počkat, ale obchodem mi to bylo předem vysvětleno, což jsem akceptovala.
90 %
dodací lhůta
kvalita dopravy
kvalita komunikace
Vyjádření našeho obchodu
Milá zákaznice, děkujeme Vám za hodnocení a jsme velmi rádi, že jste se zbožím spokojená :-) Za zdržení s odesláním se omlouváme, ale jak je uvedeno, bylo po vzájemné domluvě a bylo dáno zvoleným způsobem dopravy. Mohlo být odesláno ihned, jiným dopravcem. Děkujeme a budeme se těšit třeba na další nákup. Váš Devonshop
Recenzí na stránku 153045
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit.
Ověřeno zákazníky - Heureka.cz
 

Platební brána ComGate

 

 
 
Kontakty
Logo
Devonshop
(Po-Pá 15:30-20:00 So-Ne 9:00-18:00)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz